Mijoz mahsulotdan norozi (sifat yoqmadi)
Mijoz: Sizlardan olgan mebelim sifatsiz chiqdi, eshiklari to‘g‘ri yopilmayapti.
Xodim: Tushundim, bunday holat bo'lgani uchun uzur so'raymiz 🙏. Iltimos, o‘lchov va o‘rnatish sanasini eslab bera olasizmi? Shunda buyurtmangizni tizimdan tekshiraman.
Mijoz: Ha, o‘tgan hafta olib ketishgandi.
Xodim: Rahmat. Biz usta bilan bog‘lanib, ertaga sizga bepul tekshiruv va tuzatish xizmatini yuboramiz. Sizga ertalab 10:00 da qulaymi?
Mijoz: Ha, bo‘ladi.
Xodim: Juda yaxshi. Sizning fikringiz biz uchun muhim. Ko'nglingiz to'q bo‘lsin, bu safar hammasini joyiga qo‘yamiz 💪
Buyurtma kechikdi
Mijoz: Buyurtmam 3 kun bo‘ldi kechikayapti, nima bo‘lyapti?
Xodim: To‘liq tushundim, sizga noqulaylik bo‘lganidan kechirasiz 🙏. Buyurtmangizni tekshirib olay... Ha, sizniki (buyurtma nomi) yetkazib beruvchi tomonidan biroz kechiktirilgan.
Mijoz: Unda qachon tayyor bo‘ladi?
Xodim: Ertaga ____ vaqtda tayyor bo‘ladi.
Mijoz: Aha.
Xodim: Ko'nglingiz to'q bo'lsin, hurmatli mijoz!
Mijoz xizmatdan norozi (usta xatti-harakati)
Mijoz: Sizning ustalaringizdan biri qo‘pol gapirdi.
Xodim: Sizni tushundim, bu holat uchun chin dildan uzr so‘raymiz 🙏. Biz uchun mijoz bilan madaniyatli muomala birinchi o‘rinda.
Mijoz: Ha, yoqimsiz bo‘ldi.
Xodim: Bu holat albatta nazoratga olinadi, ustamiz bilan tegishli chora ko'riladi, istasangiz sizga jarayonni davom ettirish uchun boshqa usta yuboramiz.
Mijoz: Ha, bo‘ladi.
Xodim: Juda yaxshi, unda yangi usta ertaga soat 11:00 da yetib boradi.
Mijoz nosoz detalni almashtirmoqchi
Mijoz: Mebelimning bir detali sinib ketdi, almashtirib bera olasizlarmi?
Xodim: Albatta,sizga kerak bo'lgan qismning o'lchami va material turini aniqlab yuboring, ustalarimiz sizga uni yasash va o'rnatish ishlariga yordam berishadi. Sizga tez orada ustamiz aloqaga chiqadi.
Mijoz:yaxshi.
Mijoz kompensatsiya yoki chegirma so‘raydi
Mijoz: Kechikish uchun chegirma bering.
Xodim: Sizni to‘liq tushundim 🙏, bu holat bizda kamdan-kam bo‘ladi, lekin albatta sizning ishonchingizni qadrlaymiz. Sizga 3% chegirma yoki keyingi xaridda bonus berishimiz mumkin. Qaysi biri siz uchun qulayroq?
Mijoz: Keyingi safar uchun bo‘lsin. (3% chegirma beraqoling)
Xodim: Juda yaxshi, sizga “sodiq mijoz” ro‘yxatida bonus qo‘shamiz. (JUda yaxshi, sizga usta haqqidan 3% lik chegirma beramiz.)
Mijoz so‘kinadi yoki hissiyot bilan gapiradi
Mijoz: Sizlarda ishlashni bilishmaydi!
Xodim: Tushundim, sizni xafa qilganimizdan afsusdamiz 🙏. Keling, muammoni birgalikda hal qilaylik. Aynan qaysi joyda xato bo‘lganini ayta olasizmi?
Mijoz: Yetkazishda xato bo‘ldi.
Xodim: Rahmat, tushundim. Bu masalani hoziroq hal qilamiz. Sizga 1 soat ichida qayta yetkazib berishni yo‘lga qo‘yay, bo‘ladimi?
Mijoz: Bo‘ladi.
Xodim: Juda yaxshi, men shaxsan nazorat qilaman.
Mijoz shunchaki norozilik bildiradi (“qoniqmadim”)
Mijoz: Sizlarning xizmatlaringizdan unchalik qoniqmadim.
Xodim: Sizning fikringiz biz uchun juda muhim 🙏. Iltimos, aynan nimalar yoqmaganini ayting, biz ichki jarayonni yaxshilaymiz.
Mijoz: Ishni kech boshlashdi.
Xodim: Tushundim. Bu holatni rahbariyatga yetkazaman. Ko'nglingiz to'q bo'lsin, bu kamchiliklar ustida albatta ishlaymiz.
Mijoz: Mayli.
Xodim: Rahmat, sizning fikringiz biz uchun katta ahamiyatga ega. Kamchiliklarni aytib turgan odamni bizga do'st deb bilamiz.